DSPS – Trött jämt

Det här var intressant läsning om trötthet.
Jag blir liksom extra kreativ och pigg vid elva på kvällen. Det känns ibland som om mitt dygn har lite mer än 24 timmar. Men så är jag ordentligt seg fram till lunch. Om jag måste gå upp tidigt och dessutom göra något aktivt, så känns det som om hela kroppen ska brista. Det är en märklig känsla som jag försöker undvika.
Inte säkert att jag har någon av diagnoserna som nämns i artikeln, men det var ändå intressant läsning. Klicka på länken:

http://trotthet.ifokus.se/articles/50856a45d4ebea05a90009c7-dsps

Skriv din åsikt här, tack.

