Jul, familj och studier

Visst har vi hört talas om plugglov förut…. Den här julen blir förvisso också full av plugg, men inte bara. Den traditionella julen med familjen går först! Sedan har jag några dagar på mig efter nyår att avsluta de två kurserna jag nu håller på med. Samtidigt som jag gör det ska jag jobba och gå lite andra kurser, som verkligen intresserar mig. Jag har lite att se fram emot, med andra ord 🙂 Det hoppas jag att du också har.

Som jag brukar säga: Man får det inte roligare än man gör sig 😉

tomte

Skriv din åsikt här, tack.

